mcarlsson

Regn

Kategori: Däggdjur

Vädret har inte vart det bästa de senaste dagarna och väderprognosen för de kommande dagarna ser ju inte så lovande ut heller.. Men man kan ju alltid hoppas att de visar fel :) Så länge det inte blåser en massa så gör det mig inte allt för mycket om det regnar iallafall.

Här kommer en bild från stugan:

Det var ganska dåligt ljus och svårt att hålla kameran stilla, men ni ser nog vad det är ändå :) Jag såg två rävar den här gången också fast på olika ställen. Hoppas att man har turen att få se små valpar i sommar!

Kommentarer

  • Johannes säger:

    Kul med sådant fint besök. Räven tillhör lätt ett av Sveriges finaste djur enligt mig. Så fantastiskt fina.. Gör inte mig heller något om det regnar, det finns ju regnkläder. Blåst är värre. Speciellt i motvind på cykeln :)



    Vet du vart rävgrytet är ? I sådana fall kan du ju hålla lite koll där fram i maj..



    Mvh // johanes

    2012-04-12 | 16:05:10
    Bloggadress: http://lavskrikan.wordpress.com
  • Martin säger:

    Håller helt och hållet med!

    Jag ska försöka hitta det. Jag vet att dom har vart i ett gammalt grävlingsgryt för ett par år sedan, men nu är grävlingarna tillbaka där :)

    2012-04-16 | 14:07:48

Kommentera inlägget här: